Monday, January 11, 2010

Produk-produk Persona serama farm

Yang ni pulak adalah 2 produk Persona Serama Farm...yang dalam balang bertutup merah tu adalah makanan serama bermutu tinggi yang saya namakan "Special Persona",saya adunkan makan tersebut khas untuk ayam2 serama yang diletakkan seekor2 untuk bertanding,bahan asas makan tersebut adalah dari bijirin biasa untuk ayam dan saya campurkan multivitamin dan mineral.

Antara kelebihan Special Persona adalah :
1) Ayam tidak menjadi gemuk
2)Ayam lebih galak
3)Najis kering dan kurang berbau
4) Bulu ayam serama lebih berkilat

Special Persona seeloknya di beri seiringan dgn satu lagi produk Persona Serama Farm Iaitu "Persona Power Drop"(PPD),yang botol nya macam eyemo tu....
Saya telah mengunakan PPD ni hampir 2 tahun sebelum di komersialkan,dan baru seminggu di pasarkan ianya telah mendapat respon yang baik dari pembeli,antara khasiat PPD ialah:
1) Ayam lebih galak,balung lebih merah
2) melindungi ayam dari terlalu mudah dijangkiti penyakit
3)Ubat untuk ayam yang nampak pucat
4)Boleh membantu memulihkan ayam betina yang bertelur lembik
PPD juga mudah digunakan,boleh dititis terus kedalam mulut ayam atau campur dgn air mnuman.
Sebarang pertanyaan mengenai produk ini boleh la hubungi saya:
Rahman Lang Persona
012-3874898

1 comment:

  1. assalamualikum....
    abg , sya nk tnya sp & ppd 2 brpe hrganya..?
    sbt sya nk trai bg pda serama sye....dan brpe kos hntr ke png...?

    ReplyDelete