Monday, September 6, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2010

Assalamulaikum semua peminat2 serama di seluruh Malaysia,

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada kawan2 semua dan menyusun sepuluh jari untuk meminta maaf sekiranya sepanjang perkenalan kita dalam dunia serama ni ada kata2 dan perbuatan saya yang menyinggung dan menyakiti hati kawan2...mana2 yang saya terlepas cakap belakang pun saya mintak maaf jugak,maklum la sekarang ni cakap belakang tak baik terhadap orang lain(Mengumpat) org kita dah anggap mcm borak2 biasa padahal ianya hanya boleh di maafkan oleh orang yang kita umpat je,Allah pun tak boleh maafkan kesalahan dan kesilapan kita sesama manusia,dosa dg Allah kita boleh minta ampun kepadaNYA...sama2 la saya mengigatkan diri saya sendiri dan kawan2 dalam ini.

Kepada yang memandu balik kampung saya doakan keselamatan kawan2 dan berhati2 memandu.

Tahun ni saya beraya di Tanjung Piai Pontian (Kampung asal abah saya).

Yang Memohon kemaafan
Abd.Rahman
(SErama Melaka)
Lang Persona
012-3874898

No comments:

Post a Comment