Thursday, December 1, 2011

Pertandingan Serama di Melaka 25.12.2011

Salam kawan2....Alhamdulilah setelah hampir 4 hari berbincang dengan ahli-ahli kelab serama melaka dan Abg Zuki (Serama Malaysia) mengenai pertandingan dan kerisauan kami mengenai unsur judi dalam pertandingan akhirnya abang zuki bersetuju untuk sponsor pertandingan serama yang bakal diadakan di Melaka pada 25.12.2011 ni dan akan Zuki memberi jaminan pada saya yang wang pendaftaran tidak akan di gunakan sebagai Hadiah semasa pertandingan nanti..

Saya dengan ini menjemput kawan2 peminat serama semua untuk menghadirkan diri dipertandingan kesenian dan kecantikkan serama di melaka pada 25.12.2011 ini,bertempat di Durian tunggal melaka (Lebih kurang 5 minit je dari tol ayer keoh),tentang hadiah tu nanti saya akan bagitau sebab budget pertandingan tu akan saya serahkan pada Abg Zuki secepat yang mungkin.

Saya war-warkan dulu dadalah untuk lock tarikh dan persiapan awal kawan2 menyediakan senjata masing2 untuk pertandingan ini Insyallah.



Terima Kasih
Rahman Lang Persona
Serama Melaka
012-6845884

No comments:

Post a Comment